Hear Class Reference

#include <Hear.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Hear ()
int decompose (char *receivingMessage)
float getTime ()
char * getDirection ()
char * getMessage ()


Detailed Description

Trieda Hear umoznuje rozlozit cast prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Hear::Hear (  ) 

Konstruktor Hear() inicializuje prvky, ktore budu potrebne na rozlozenie casti prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.


Member Function Documentation

int Hear::decompose ( char *  receivingMessage  ) 

Metoda decompose() rozlozi na prvky cast prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.

Parameters:
receivingMessage - Cast prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.
Returns:
Dlzka casti prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.

char * Hear::getDirection (  ) 

Metoda getDirection() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.

Returns:
Smer pocutia spravy.

char * Hear::getMessage (  ) 

Metoda getMessage() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.

Returns:
Pocuta sprava.

float Hear::getTime (  ) 

Metoda getTime() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje hear perceptor.

Returns:
Simulacny cas, v ktorom agent pocuje spravu.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9