UDPSocket Class Reference

#include <UDPSocket.h>

List of all members.

Public Member Functions

 UDPSocket ()
bool setServer (unsigned short port, unsigned long address)
bool send (char *sendingMessage)
bool select (int seconds, int microseconds)
bool receive (char *receivingMessage, int receivingMessageSize)
virtual ~UDPSocket ()


Detailed Description

Trieda UDPSocket umoznuje komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

UDPSocket::UDPSocket (  ) 

Konstruktor UDPSocket() vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.

UDPSocket::~UDPSocket (  )  [virtual]

Destruktor ~UDPSocket() zatvori soket, ktory umoznoval komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.


Member Function Documentation

bool UDPSocket::receive ( char *  receivingMessage,
int  receivingMessageSize 
)

Ak je maximalna dlzka prijimanej spravy vacsia ako dlzka prijimanej spravy, tak metoda receive() prijme cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky prijimanej spravy v "network byte order" a zo samotnej prijimanej spravy bez ukoncovacieho znaku.

Parameters:
receivingMessage - Vystupna prijimana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty.
receivingMessageSize - Maximalna dlzka prijimanej spravy.
Returns:
Ak je maximalna dlzka prijimanej spravy vacsia ako dlzka prijimanej spravy a cez soket sa prijali data s dlzkou vacsou ako 0, tak true inak false.

bool UDPSocket::select ( int  seconds,
int  microseconds 
)

Pokial na sokete nie su prijimane data, tak metoda select() caka, kym prijimane data nepridu alebo nevyprsi casovy interval.

Parameters:
seconds - Sekundy casoveho intervalu.
microseconds - Mikrosekundy casoveho intervalu.
Returns:
Ak do vyprsania casoveho intervalu su na sokete prijimane data, tak metoda okamzite vrati true inak false.

bool UDPSocket::send ( char *  sendingMessage  ) 

Ak je dlzka posielanej spravy vacsia ako 0, tak metoda send() posle cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky posielanej spravy v "network byte order" a zo samotnej posielanej spravy bez ukoncovacieho znaku.

Parameters:
sendingMessage - Posielana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty.
Returns:
Ak je dlzka posielanej spravy rovna 0 alebo ak sa cez soket poslali data, tak true inak false.

bool UDPSocket::setServer ( unsigned short  port,
unsigned long  address 
)

Metoda setServer() nastavi soketu server.

Parameters:
port - Port v "network byte order", na ktorom je mozne komunikovat so serverom.
address - Adresa servera v "network byte order".
Returns:
Ak sa soketu nastavil server, tak true inak false.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:58 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9