Pol Class Reference

#include <Pol.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Pol ()
int decompose (char *receivingMessage)
float getDistance ()
float getAngle1 ()
float getAngle2 ()


Detailed Description

Trieda Pol umoznuje rozlozit cast prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Pol::Pol (  ) 

Konstruktor Pol() inicializuje prvky, ktore budu potrebne na rozlozenie casti prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.


Member Function Documentation

int Pol::decompose ( char *  receivingMessage  ) 

Metoda decompose() rozlozi na prvky cast prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.

Parameters:
receivingMessage - Cast prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.
Returns:
Dlzka casti prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.

float Pol::getAngle1 (  ) 

Metoda getAngle1() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.

Returns:
1. uhol, pod ktorym agent nieco vidi.

float Pol::getAngle2 (  ) 

Metoda getAngle2() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.

Returns:
2. uhol, pod ktorym agent nieco vidi.

float Pol::getDistance (  ) 

Metoda getDistance() vrati prvok rozlozenej casti prijatej spravy, ktora obsahuje pol perceptor.

Returns:
Vzdialenost, v ktorej agent nieco vidi.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9