Behaviour Class Reference

#include <Behaviour.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Behaviour (char *team, int id, float playGroundLength, float playGroundWidth, float goalWidth, float goalHeight)
void nextStep (PerceptorSet *perceptorSet, EffectorSet *effectorSet)
virtual ~Behaviour ()


Detailed Description

Trieda Behaviour umoznuje spravat sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Behaviour::Behaviour ( char *  team,
int  id,
float  playGroundLength,
float  playGroundWidth,
float  goalWidth,
float  goalHeight 
)

Konstruktor Behaviour() vytvori podtriedy, ktore budu potrebne na spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.

Parameters:
team - Tim agenta.
id - Cislo agenta.
playGroundLength - Dlzka ihriska.
playGroundWidth - Sirka ihriska.
goalWidth - Sirka brany.
goalHeight - Vyska brany.

Behaviour::~Behaviour (  )  [virtual]

Destruktor ~Behaviour() zrusi podtriedy, ktore boli potrebne na spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.


Member Function Documentation

void Behaviour::nextStep ( PerceptorSet perceptorSet,
EffectorSet effectorSet 
)

Metoda nextStep() pomocou vytvorenych podtried umozni spravat sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.

Parameters:
perceptorSet - Ukazovatel na sadu perceptorov, ktora popisuje situaciu vzniknutu na ihrisku.
effectorSet - Ukazovatel na sadu efektorov, ktorou sa popisuje spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9