#include <Behaviour.h>
Public Member Functions | |
Behaviour (char *team, int id, float playGroundLength, float playGroundWidth, float goalWidth, float goalHeight) | |
void | nextStep (PerceptorSet *perceptorSet, EffectorSet *effectorSet) |
virtual | ~Behaviour () |
Behaviour::Behaviour | ( | char * | team, | |
int | id, | |||
float | playGroundLength, | |||
float | playGroundWidth, | |||
float | goalWidth, | |||
float | goalHeight | |||
) |
Konstruktor Behaviour() vytvori podtriedy, ktore budu potrebne na spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.
team | - Tim agenta. | |
id | - Cislo agenta. | |
playGroundLength | - Dlzka ihriska. | |
playGroundWidth | - Sirka ihriska. | |
goalWidth | - Sirka brany. | |
goalHeight | - Vyska brany. |
Behaviour::~Behaviour | ( | ) | [virtual] |
Destruktor ~Behaviour() zrusi podtriedy, ktore boli potrebne na spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.
void Behaviour::nextStep | ( | PerceptorSet * | perceptorSet, | |
EffectorSet * | effectorSet | |||
) |
Metoda nextStep() pomocou vytvorenych podtried umozni spravat sa podla situacie vzniknutej na ihrisku.
perceptorSet | - Ukazovatel na sadu perceptorov, ktora popisuje situaciu vzniknutu na ihrisku. | |
effectorSet | - Ukazovatel na sadu efektorov, ktorou sa popisuje spravanie sa podla situacie vzniknutej na ihrisku. |